Candidasa - 30 juli 2016 - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Candidasa - 30 juli 2016 - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Candidasa - 30 juli 2016

30 Juli 2016 | Indonesië, Candidasa

Vanmorgen hebben we afscheid genomen van onze prachtige villa en het vriendelijke personeel. Wat hadden we het heerlijk in dit prachtige huis waar echt helemaal niets op aan te merken was. Er was zo veel ruimte dat iedereen op zichzelf kon zijn als hij of zij dat wilde. Ook van de Van der Houwens namen we afscheid. We hadden het supergezellig de afgelopen 2 weken. Er viel geen onvertogen woord. Zij verkasten vandaag naar een volgend huis in Lovina, waar morgen een ander stel vrienden naartoe komt. Wij reisden 3,5 uur langs de kust naar Candidasa in het oosten van Bali . Mooie weg, mooie omgeving maar wel veel vrachtverkeer. Aangekomen in ons nieuwe onderkomen (prima, maar niet te vergelijke met villa Baruna, pakten we de boeluit, namenwe een duik en gingen we een hapje eten. Vanavond een beetje gekeken wat we hier in de omgeving kunnen doen. Genoeg!!!