Ubud 17 juli 2016 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Ubud 17 juli 2016 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Ubud 17 juli 2016

Door: Monique

17 Juli 2016 | Indonesië, Ubud

Ik had even wat opstartproblemen in verband met de WiFi, maar nu lijkt het te werken. Nog even terugblikken:

15 juli - vertrek
Eindelijk was het zo ver. Om half 6 werden we opgepikt door de taxi en na een fileloze rit (dat maak ik een uur later vaak anders mee) kwamen we binnen een half uur op Schiphol aan. Online inchecken was alleen voor de vlucht van Amsterdam naar Londen gelukt. De enorme rij bleek mee te valken en binnen de kortste keren waren we aan de beurt. Inchecken voor de vluchten van Londen naar Kuala Lumpur en van Kuala Lumpur naar Bali kon pas op Heathrow bleek, dus we hoefden alleen de koffers af te geven. In no time waren we ook door de security e. Konden we aan de koffie. Bij de Van der Houwens liep het minder voorspoedig. Hun taxi kwam niet opdagen, dus in allerijl stapten ze alsnog in hun eigen auto. Aanvankelijk was er maar plek voor 4 in het vliegtuig - Naut en Philine stonden stand-by. Uiteindelijk kwam het goed en troffen we ze op tijd bij de gate. Een lange reis volgde.

16 juli - aankomst
Bij aankomst op Bali bleek 1 van onze koffers het niet gehaald te hebben. Waarschijnlijk door de korte overstap op Kuala Lumpur (het uur dat we theoretisch hadden werd door vertraging een half uur, rennen dus!). Balen, maar gelukkig mix ik sinds tijden onze bagage en zat er voor ons alledrie wat in het koffer. Daarnaast hadden we in de handbagage een 'overlevingsset' voor ieder van ons voor het geval er niets aan zou komen. Toiletspullen, extra verschoning en zwemkleding. Handig dus