Ubud - 21 juli 2016 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Ubud - 21 juli 2016 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Ubud - 21 juli 2016

21 Juli 2016 | Indonesië, Ubud

Het plan was om de dag te beginnen net een vroege wandeling door de rijstvelden (7.30). Helaas plensde het de hele nacht en dat deed het nog steeds toen we wakker werden. We besloten de tocht te cancellen. We zagen ons al tot de enkels door de modder ploegen. Na afmelding bij de receptie kroop ik nog maar even mijn bed in. Toen we gingen ontbijten was het droog en kwam zowaar de zon een beetje door. Aldo en ik besloten ons naar de rijstvelden van Jetiwulih te laten rijden. Isa lag nog in bed en besloot de dag relaxend door te brengen. Lekker in haar eentje in de villa. De rit van anderhalf uur werd beloond met het adembenemende landschap rond Jetiwulih. Waar je ook kijkt liggen de kronkelende rijstvelden, heel groen, overal stroomde het water dat het een lieve lust was. Wonder boven wonder bleef het droog en wisselden wolken en zon elkaar af. We keken onze ogen weer uit. We liepen een stuk de rijstvelden in en lunchten daarna met uitzicht op dit landschap waar ik niet genoeg van kan krijgen. Alhoewel inmiddels meer bekend (Unesco beschermd) is het gelukkig nog steeds niet overspoeld met toeristen. Op de terugweg stopten we om de tempel Pura Taman Ayun te bekijken. Prachtig! Thuis bleek Isa zich prima vermaakt te hebben op een luchtbed in het zwembad en op een ligbedje. Iedereen blij dus! Vanavond met zijn drietjes gegeten in Bridges. Een fancy restaurant op een prachtige locatie en met heerlijk eten.echt een avondje uit. Voor morgenavond hebben we afgesproken met mijn collega Tamira en haar gezin. Zij zitten ook een paar dagen in Ubud.