Lovina -23 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Lovina -23 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Lovina -23 juli 2016

23 Juli 2016 | Indonesië, Lovina

Zo, we zijn verkast. Vanmorgen na het ontbijt hebben we alles ingepakt en na een warm afscheid van de staf van Lily Lane vertrokken we naar Lovina. Een mooie rit door een prachtig groen en weelderig begroeid landschap. Onderweg lunchten we met een mooi uitzicht op de rijstvelden. Dat compenseerde het tegenvallende eten (voor het eerst). Vervolgens stopten we bij de tempel Pura Ulun Danu Bratan. Prachtig gelegen aan het Bratanmeer. Wel druk bezocht, maar toch de moeite waard. We vervolgden onze weg die behoorlijk slingerde en door de bergen voerde. In Lovina stopten we voor de boodschappen en tenslotte koersten we af op ons nieuwe onderkomen. Dat is niet mis! Een werkelijk prachtige villa met een enorm rieten dak. Door de poort, voordeur en openslaande deuren naar de prachtige tuin, keken we zo op de zee. De villa is geweldig ingericht. Strak, maar toch sfeervol. Alle slaapkamers kijken uit op de mooi aangelegde tuin. In die tuin is een infinity pool aangelegd en er staan verschillende paviljoens waar je kan zitten of liggen. Het zwembad werd meteennin gebruik genomen door de kinderen. Hier houden we het wel uit. De staf is supervriendelijk en kookte meteen voor ons. Eens smakelijke nasi goreng. Na het eten werd het menu voor ontbijt, lunch en diner morgen doorgenomen. Inkopen worden daarvoor morgen op de markt gedaan door het personeel. Morgen wordt een luierdag.