Lovina -28 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Lovina -28 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Lovina -28 juli 2016

28 Juli 2016 | Indonesië, Lovina

Het kwam er even niet van om een verslag te schrijven. Niet omdat we hetzo druk hebben hoor!

Dinsdag 26 juli was een relaxdagbij het zwembad. Beetje zwemmen, beetje wandelen, drankje, hapje..... Voor je het weet is de dag voorbij.

Woensdag 27 gingen we snorkelen bij Menjangan Island. We werden opgehaald bij ons huis en er volgde een mooie rit van 5 kwartier naar Pemuteran. Dorpen, rijstvelden, tropische begroeiing, ik kan daar echtvan genieten. Wat opvalt is dat in westelijke richting (richting Java) meer moslims wonen en er dus ook moskeeën staan. Aangekomen in Pemuteran stapten we over in bootjes die ons baar Menjangan Island brachten. Op 2 verschillende plekken gingen we snorkelen. Prachtige koralen en vissen, zeer de moeite waard! De staf was vrij dus 's avonds gingen we een hapje eten in Lovina. Eerder hadden we een leuk tentje gezien en daar ploften we neer. Een goede gok!we hadden een supergezellige avond. Heerlijk gegeten, aardige eigenaar. Voor 7 personen (fien was ziek dus Carianne bleef met haar thuis) rekenden we 70 euro af. We hadden allemaal 3 gangen en ruim bier en limonade. Op weg naar de taxi hoorden we opeens onze namen roependen renden Yvonne en Anne van Leeuwen achter ons aan! Anne zitin Isa's hockeyteam! Wat een toeval! We wisten nietvan elkaar dat we tegelijk op Bali zaten. Ze komen vanmiddag een borrel drinken. Supergezellig!