Lovina - 25 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu Lovina - 25 juli 2016 - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van monalisabali - WaarBenJij.nu

Lovina - 25 juli 2016

25 Juli 2016 | Indonesië, Lovina

Vanmorgen hebben we na het ontbijt de taxi naar het centrum van Lovina genomen. Lovina is feitelijk de verzamelnaam voor een stuk of 7 plaatsjes. Kalibukbuk is het centrum. Relaxte sfeer, aardige winkeltjes en restaurantjes. Wat boodschapjes gedaan, wat rondgekeken, wat gedronken, geluncht. Het tempo ligt hier laag en het is niet druk. Het bereiden van de lunch ging zo langzaam dat we om de beurt te eten kregen, en dat voor 9 personen. De lunch duurde dus even. Het zwembad bood bij thuiskomst verkoeling en de dag werd afgesloten met een heerlijke maaltijd van loempiaatjes, gado gado en patatjes voor de liefhebbers. Aldo en Gert proberen hn nieuwste aankoop uit: een spelletje schaak. Die 3 euro hebben ze er al dubbel en dwars uit. Carianne en ik maakten vanmiddag nog een prachtig reclamefilmpje van ons onderkomen. Muziekje van Dynasty afkomstig van de telefoon van Carianne die ze naast mijn filmende telefoon hield terwijl we een rondje huis maakten, hilarisch! Een aantal geïnteresseerde potentiële huurders meldden zich al na ontvangst van het filmpje per whatsapp